Carafa gradata Excelsa, Rainbow Green, polipropilena, 1 L

SKU: 759545
  • Livrare rapida
41 99 lei 50 00 lei RRP ?
Stoc epuizat
  • Acest produs beneficiaza de livrare gratuita
Specificatii
Marime: 1 L (lungime 15 cm/latime 18 cm/inaltime 12 cm)
Capacitate: 1 litri
Greutate: 0,130 Kg
Material: polipropilena
Produse de la acelasi brand
Produse de la acelasi vanzator
Documente
Se poate curata in masina de spalat vase.
Excelsa
Brandul Excelsa a fost infiintat la sfarsitul anilor 1990, rezultatul dorintei lui Enrico Vimercati de a crea un brand capabil de a dezvolta produse practice, si functionale pentru utilizare zilnica. Produse placute, distractive si, mai presus de toate, utile, concepute intr-o gama larga de culori si materiale, capabile sa raspunda diferitelor gusturi si noilor tendinte. Cu acest obiectiv specific, in doar cativa ani, marca Excelsa a obtinut o mare apreciere publica devenind un sinonim al prospetimii, originalitatii si stilului, obiectivul sau principal fiind crearea de produse care sa lase spatiu pentru gustul personal, oferind o libertate larga de alegere intre stiluri si concepte bine structurate. Excelsa si-a consolidat relatiile cu cei mai importanti specialisti in retail si, de asemenea, cei cu principalele lanturi de distributie nationale si internationale. De ceva timp, compania a investit resurse considerabile in cercetare, dezvoltare si control al calitatii, stabilind bazele pentru a face fata provocarilor zilnice si, in special, a celor din viitor, in cel mai bun mod prin intermediul rafinarii si consolidarii acestor sectoare, formate din tineri dinamici si scrupulosi.

In conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR), te rugam sa ne dai acordul pentru utilizarea fisierelor de tip cookie in urmatoarele scopuri: functionarea corecta a platformei, masurarea utilizarii platformei, functionalitati avansate precum produse recomandate si alte tipuri de functionalitati care sa ne permita sa iti aratam cele mai potrivite oferte prin diferite canale de marketing.