Lenjerie de pat Double Ranforce Supreme Ecocotton, bumbac organic, maro

SKU: 1316363
Marime
  • Livrare rapida
  • Mai sunt 2 bucati
Livrare:
  • Livrarea rapida disponibila pentru 2 bucati.
  • Perioada de livrare: intre 31 Ianuarie - 02 Februarie
Beneficii:
  • Numar de puncte Vivre: 3.99 i
  • Retur gratuit in 14 de zile
  • Livrare gratuita in toata tara pentru comenzile achitate in avans de peste 250 Lei.
399 99 lei 529 99 lei (-24%) ?
Descriere
Densitatea materialului: 125 GSM
Specificatii
Title
Value
Greutate:
3.8 Kg
Material:
100% bumbac organic, densitate 125 g/mp
Culoare:
maro
Set:
1 cearsaf de pilota cu dimensiunile 200x220 cm
1 cearsaf de pat cu dimensiunile 240x260 cm
2 fete de perna, fiecare cu dimensiunile 50x70 cm
2 fete de perna de tip Oxford, fiecare cu dimensiunile 60x80 cm
Documente
Calitate garantata
Garantam ca acest produs este original si compania Vivre este autorizata sa comercializeze acest produs
Acest produs poate fi returnat gratuit in 14 zile de la primirea coletului
Ecocotton
Ecocotton reprezinta prima companie turceasca ce a folosit materiale organice in produsele sale textile. Aceasta companie lanseaza o noua era in textilele de origine ecologica, avand origini in Turcia, deja cunoscuta pentru istoria sa in industria textilelor de casa. Foloseste linii estetice, cusaturi elaborate si modele exclusiviste. Materiile prime folosite la fabricarea textilelor din bumbac trec prin mai multe etape de la sol la client. In timpul acestui proces se folosesc substante chimice, ce vor ramane pe bumbac, chiar si dupa multiple spalari, acestea putand fi daunatoare organismului. Bumbacul organic este produs fara utilizarea de materiale toxice, iar cei de la Ecocotton il folosesc cu desavarsire in produsele lor: in lenjeriile de pat, in halatele, prosoapele de baie, in paturi si pleduri sau in textilele destinate baii.

In conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR), te rugam sa ne dai acordul pentru utilizarea fisierelor de tip cookie in urmatoarele scopuri: functionarea corecta a platformei Vivre, masurarea utilizarii platformei Vivre, functionalitati avansate precum produse recomandate si alte tipuri de functionalitati care sa ne permita sa iti aratam cele mai potrivite oferte prin diferite canale de marketing.