• Livrare rapida
13 99 lei 35 00 lei RRP ?
Stoc epuizat
  • Acest produs beneficiaza de livrare gratuita
Descriere
Produsele cosmetice Intra sunt facute in Italia, contin 98% ingrediente naturale si promoveaza frumusetea prin natura.
Gelul pentru curatarea fetei are o textura originala, care in contact cu apa se transporma intr-o spuma usor de clatit. Contine carbune activ cu o putere de absorbtie mare si extract de ghimbir, cunoscut pentru proprietatile sale de purificare. Este ideal pentru tenul gras sau mixt. Pielea ramane curata si echilibrata.
Specificatii
Marime: 200 ml
Capacitate: 0.2 litri
Greutate: 0,250 Kg
Material: Ingredients: Aqua/Water/ Eau, Sodium coco-sulfate, Cocamidopropyl betaine, Charcoal powder, Zingiber officinale (Ginger) root extract (*),Decyl glucoside, Glycerin, Sodium lauroyl sarcosinate, Xanthan gum, Phenoxyethanol, Parfum [Fragrance], Benzoic acid, Dehydroacetic acid, Limonene, Linalool, Hexyl cinnamal, Ethylhexylglycerin, Sodium chloride, Sodium benzoate, Potassium sorbate. *da agricoltura biologica –organically farmed
Produse de la acelasi brand
Produse de la acelasi vanzator
Detalii produs
Retur: Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii se pot returna doar daca sunt sigilate.
Documente
A se agita inainte de folosire. Se aplica pe fata si gat prin masarea usoara a zonei. A se clati cu apa.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschiderea ambalajului.
INTRA
Harbor, compania de produse cosmetice naturale, s-a nascut in inima Bologniei. Valorire de baza ale Harbor sunt, de la inceputuri, conectate de inovatie si la cultura bunastarii naturale.

In conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR), te rugam sa ne dai acordul pentru utilizarea fisierelor de tip cookie in urmatoarele scopuri: functionarea corecta a platformei, masurarea utilizarii platformei, functionalitati avansate precum produse recomandate si alte tipuri de functionalitati care sa ne permita sa iti aratam cele mai potrivite oferte prin diferite canale de marketing.