• Livrare rapida
35 99 lei
Stoc epuizat
  • Acest produs beneficiaza de livrare gratuita
Descriere
Produsele cosmetice Intra sunt facute in Italia, contin 98% ingrediente naturale si promoveaza frumusetea prin natura.
Samponul pentru par vopsit contine extract de rodie si goji pentru a pastra si intensifica stralucirea parului. Este ideal pentru parul supus colorarii sau tratamentelor.
Specificatii
Marime: 250 ml
Capacitate: 0.25 litri
Greutate: 0,300 Kg
Material: Ingredients/Coctab: Aqua/Water/Eau, Ammonium lauryl sulfate, Cocamidopropyl betaine, Glycerin, Decyl glucoside, Lycium barbarum fruit extract (*), Punica granatum extract, Coco-glucoside, Glyceryl oleate, Hydrolyzed wheat bran, Hydrolyzed grape fruit [Hydrolyzed grape skin], Sodium phytate, Tartaric acid, Pyrus malus (Apple) fruit extract, Citrus medica limonum (Lemon) fruit extract, Citric acid, Phenoxyethanol, Sodium chloride, Parfum [Fragrance], Benzoic acid, Dehydroacetic acid, Sodium hydroxide, Linalool, Limonene, Ethylhexylglycerin, Sodium benzoate, Potassium sorbate. (*) organically farmed
Produse de la acelasi brand
Produse de la acelasi vanzator
Detalii produs
Retur: Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii se pot returna doar daca sunt sigilate.
Documente
A se aplica pe parul umed. Se maseaza pana la obtinerea unei spume. Clatiti din abundenta.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschiderea ambalajului.
INTRA
Harbor, compania de produse cosmetice naturale, s-a nascut in inima Bologniei. Valorire de baza ale Harbor sunt, de la inceputuri, conectate de inovatie si la cultura bunastarii naturale.

In conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR), te rugam sa ne dai acordul pentru utilizarea fisierelor de tip cookie in urmatoarele scopuri: functionarea corecta a platformei, masurarea utilizarii platformei, functionalitati avansate precum produse recomandate si alte tipuri de functionalitati care sa ne permita sa iti aratam cele mai potrivite oferte prin diferite canale de marketing.