• Livrare rapida
53 99 lei 75 00 lei RRP ?
Stoc epuizat
  • Acest produs beneficiaza de livrare gratuita
Descriere
Adauga textura, rezistenta si volum parului uscat si lipsit de viata, lasandu-l extrem de usor de manevrat.
Nu contine parabeni.
Specificatii
Marime: 500 ml
Greutate: 0,500 Kg
Material: Ingredients: Aqua [Water], Cetyl alcohol, Behenamidopropyl dimethylamine, Cocos nucifera (Coconut) oil, Orbignya oleifera seed oil, Phenoxyethanol, Amodimethicone, Lactic acid, Parfum [Fragrance], Benzoic acid, Dehydroacetic acid, Hexyl cinnamal, Benzyl salicylate, Ethylhexylglycerin, Tocopherol.
Produse de la acelasi brand
Produse de la acelasi vanzator
Detalii produs
Retur: Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii se pot returna doar daca sunt sigilate.
Documente
Aplicati o cantitate mica de produs pe parul proaspat spalat si umed.
Pieptanati parul si lasati sa actioneze cateva minute.
Clatiti cu apa calda.
Termen de valabilitate produs sigilat: 2022.
Phytorelax
Un nou produs foarte inovator este creat in laboratorul stiintific Harbour pentru piata de trichologie din acei ani: un flacon pentru par formulat cu un amestec de 33 de ingrediente naturale, impartit in mod intelept intre extracte vegetale si uleiuri esentiale. Un adevarat tratament vegetal de infrumusetare dedicat lumii profesionale, care pana atunci nu apreciase niciodată potentialul cosmeticelor naturale. Flaconul Harbour a avut un succes instantaneu; clientii saloanelor de infrumusetare au fost foarte fericiti dupa tratament si au raportat o senzatie de usurare si bunastare a pielii, care nu mai simtise niciodata. Datorita acestui succes comercial s-a nascut numele Phytorelax: un nume care contine propria filosofie, adica; bunastare si relaxare, care rezulta din utilizarea ingredientelor active functionale si a extractelor de plante.

In conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR), te rugam sa ne dai acordul pentru utilizarea fisierelor de tip cookie in urmatoarele scopuri: functionarea corecta a platformei, masurarea utilizarii platformei, functionalitati avansate precum produse recomandate si alte tipuri de functionalitati care sa ne permita sa iti aratam cele mai potrivite oferte prin diferite canale de marketing.