Cum functioneaza

Ce este Vivre, cum functioneaza?
Vivre este un magazin online cu mobilier, decoratiuni si accesorii pentru casa si lifestyle. Vivre imbina selectii noi zilnice cu produse aflate permanent pe site, pentru a crea cea mai buna experienta de shopping.
Cum se calculeaza pretul final al unei comenzi?
Valoarea comenzii este suma dintre pretul produselor si costul transportului. Daca ai optat pentru plata la livrare se percepe o taxa suplimentara.
Cum se face plata?
Poti plati la livrare (cash sau POS, in lei), online cu cardul (prin intermediul PayU), in rate cu ajutorul cardurilor de credit ale bancilor partenere sau poti alege plata prin ordin de plata.

Plata la livrare este insotita de o taxa suplimentara, iar daca alegi ordinul de plata, ai la dispozitie 48 de ore de la plasarea comenzii pentru efectuarea platii, iar noi avem nevoie de confirmarea acesteia pe email la adresa [email protected]
Cand si cum se face livrarea?
Perioada de livrare a produselor difera in functie de disponibilitatea acestora si este precizata pe pagina aferenta fiecarui produs. Livrarea se face prin firma de curierat in intervalul specificat la plasarea comenzii, acesta fiind influentat de produsul cu cea mai indelungata perioada de livrare.
In cat timp se livreaza coletul dupa expedierea din depozitul Vivre?
In momentul in care coletul a fost expediat din depozitul Vivre vei primi un email de instiintare, iar in decurs de cateva zile vei fi contactat de curier (telefon/SMS) pentru livrarea coletului.
Pot sa cumpar si sa primesc factura si chitanta pe firma?
Da. Tot ce trebuie sa faci este sa alegi optiunea 'Da' la intrebarea 'Doresti factura pe firma?' inainte de plasarea comenzii. Daca doresti chitanta pe firma, specifica acest lucru curierului care livreaza comanda in momentul emiterii chitantei.
Cum pot renunta la o comanda?
Poti anula comanda direct din contul tau apasand butonul 'Anuleaza comanda', atata timp cat produsele inca se afla in depozitul Vivre. O alta modalitate de a renunta la comanda este sa ne scrii la adresa [email protected] precizand numarul comenzii.
Cum pot anula un produs din comanda mea?
Pentru anularea unui produs dintr-o comanda este necesar sa trimiti un email pe adresa [email protected] cu numarul comenzii, denumirea produsului si cantitatea pe care doresti sa o elimini din comanda. Produsul se poate anula atata timp cat acesta inca se afla in depozitul Vivre.
Cum pot returna un produs?
Poti returna orice produs in termen de 30 de zile de la data livrarii coletului. Returul este gratuit (trasportul este platit de Vivre) si se efectueaza prin curier, completand formularul de retur.

Pentru a initia un retur te rugam sa accesezi sectiunea "Retur" aflata in partea de sus, sub link-ul "Comenzile mele" din cadrul contului de utilizator. Link-ul se afiseaza numai daca esti logat.

Contravaloarea produselor returnate va fi virata in contul bancar specificat, in termen de 14 zile. In cazul in care nu ai completat formularul de retur, trebuie sa te asiguri ca produsele sunt livrate la adresa Soseaua Giurgiului, nr 321, cod postal 040667 si totodata sa trimiti datele de identificare ale returului printr-un email la [email protected]
In cat timp primesc banii inapoi de la retur?
Suma aferenta returului se va rambursa in termen de maximum 14 zile de la data la care am fost informati cu privire la returnarea produselor.
Pot schimba un produs din comanda plasata cu altul?
O comanda deja plasata nu se poate modifica. Este necesar sa anulezi comanda actuala si sa plasezi o noua comanda daca doresti un alt tip de produs, alt model sau alta culoare, dar nu inainte de a verifica stocul si disponibilitatea produsului pe site-ul Vivre.
Pot adauga mai multe produse in comanda existenta?
La o comanda deja plasata nu se mai pot adauga alte produse. Este necesar sa plasezi o noua comanda pe site, iar daca termenul de livrare corespunde (ultimul termen este identic sau la o zi diferenta) atunci le putem cumula.
Cum procedez in cazul in care am primit un produs deteriorat?
In cazul in care ai primit un produs deteriorat te rugam sa ne trimiteti un email pe adresa [email protected] cu poze care demonstreaza gradul de deteriorare. Solicitarea va fi preluata de echipa Vivre.
Cum pot modifica datele de livrare?
Pentru modificarea adresei de livrare sau a numarului de telefon este necesar sa ne trimiti un email pe adresa [email protected] cu numarul comenzii si noile date de livrare.
Am uitat parola, ce pot sa fac?
Click pe link-ul ‘Login’ si ‘Ai uitat parola?’ sau acceseaza adresa https://www.vivre.ro/?forgotPassword=true si introdu email-ul cu care te-ai inregistrat. O noua parola va fi generata de catre sistem si trimisa pe adresa de email specificata.
Unde pot gasi documentele aferente comenzii?
Factura fiscala precum si alte documente aferente comenzii (garantie, instructiuni de folosire și descrierea produselor, declaratii de conformitate) se pot descarca din contul de client Vivre. Intra pe pagina "Comenzile mele" din sectiunea ‘Contul meu’, click pe link-ul ‘Detalii’ de la fiecare comanda si vei gasi link-urile aferente documentelor respective.
Cand pot gasi pe site un produs care in prezent are stoc epuizat?
Ofertele sunt limitate in timp, insa incercam readucerea pe site a produselor in functie de disponibilitatea furnizorului. Pentru a verifica un anumit produs poti accesa sectiunea de cautare.
Pot returna mai multe produse in acelasi colet ?
Da, poti returna mai multe produse din aceeasi comanda sau din comenzi diferite, accesand link-ul "Retur" din contul tau. Dupa selectarea produselor si completarea integrala a formularului, curierul va ridica produsele returnabile (conform perioadei de retur maximum 30 zile) din una sau mai multe comenzi.