Ce este Vivre, cum functioneaza?

Ce este Vivre, cum functioneaza?

Vivre este un magazin online de mobilier, decoratiuni, accesorii pentru casa si lifestyle. Vivre imbina campanii de vanzari care expira in cateva zile cu produse aflate permanent pe site, pentru a crea cea mai buna experienta de shopping online.

Cum se calculeaza pretul final al unei comenzi?

Valoarea comenzii este suma dintre pretul produselor(afisat la fiecare produs) si costul transportului. Daca ati optat pentru plata la livrare se percepe o taxa de 5 lei, iar in cazul bunurilor voluminoase si grele se percepe o taxa de manevrare.

Cum se face plata?

Aveti la dispozitie mai multe modalitati de a efectua plata unei comenzi. Plata cash la livrare se face in lei, integral, la livrarea coletului de catre agentul de curierat si este taxata suplimentar cu 5 lei/comanda. Plata online cu cardul se realizeaza exclusiv prin intermediul PayU S.A. De asemenea, sunt acceptate plati efectuate prin carduri de credit(Card Avantaj,BRD Finance sau Star BT) pentru plati in rate. Plata prin banca cu ordin de plata se face in maximum 48 ore de la plasarea comenzii, prin serviciul de internet banking sau prin ordin de plata. Daca alegeti aceasta forma de plata va rugam sa trimiteti confirmarea platii pe email la adresa contact@vivre.ro.

Cand si cum se face livrarea?

Perioada de livrare a produselor difera in functie de disponibilitatea acestora si este precizata pe pagina aferentă fiecarui produs. Livrarea se face prin firma de curierat in intervalul specificat la plasarea comenzii, acesta fiind influentat de produsul cu cea mai indelungata perioada de livrare.

In cat timp se livreaza coletul dupa expedierea din depozitul Vivre?

In momentul in care coletul a fost expediat din depozitul Vivre veti primi un email de instiintare, iar in decurs de cateva zile veti fi contactat de curier(telefon/SMS) pentru livrarea coletului.

Pot sa cumpar si sa primesc factura si chitanta pe firma?

Da. Tot ce trebuie sa faceti este sa alegeti optiunea 'Da' la intrebarea 'Doriti factura pe firma?' inainte de plasarea comenzii. Daca doriti chitanta pe firma, specificati acest lucru curierului care livreaza comanda in momentul emiterii chitantei.

Pot verifica produsele comandate la momentul livrarii de catre curier?

Optiunea 'Deschidere colet la livrare' este disponibila, asadar puteti verifica produsele in prezenta curierului. In cazul in care unul din produsele primite este avariat, va rugam sa intocmiti un proces verbal cu reprezentantul firmei de curierat pe care mai apoi sa il trimiteti si pe adresa de email contact@vivre.ro.

Cum pot cumula mai multe comenzi?

Cumularea comenzilor se poate realiza trimitand un email pe contact@vivre.ro, mentionand clar solicitarea si codurile comenzilor pe care doriti sa le cumulati. Cumularea este valabila doar pentru comenzile cu plata la livrare si cu perioade de livrare apropiate (maximum o zi diferenta a ultimei zile din interval). Prin cumulare, comanda initiala se anuleaza si statusul acesteia va aparea ca fiind 'Comanda Anulata', iar produsele aferente acesteia se vor adauga in comanda cu care se solicita cumularea.

Pot decala comanda? Cum?

Comanda poate fi decalata cu maximum 14 zile de la ultimul termen de livrare afisat in momentul plasarii comenzii. Pentru a solicita decalarea acesteia, va rugam sa trimiteti un email pe contact@vivre.ro specificand numarul comenzii.

Cum pot renunta la o comanda?

Puteti anula comanda direct din contul dumneavoastra apasand butonul 'Anuleaza comanda', atata timp cat produsele inca se afla in depozitul Vivre. O alta modalitate de a renunta la comanda este sa ne scrieti pe adresa contact@vivre.ro precizand numarul comenzii.

Cum pot anula un produs din comanda mea?

Pentru anularea unui produs dintr-o comanda este necesar sa trimiteti un email pe adresa contact@vivre.ro cu numarul comenzii, denumirea produsului si cantitatea pe care doriti sa o eliminam din comanda. Produsul se poate anula atata timp cat acesta inca se afla in depozitul Vivre.

Cum pot returna un produs?

Puteti returna orice produs in termen de 30 de zile de la data livrarii coletului. Returul este gratuit (trasportul este platit de Vivre) si se efectueaza prin curier, la data specificata de dvs. in formularul de retur. Pentru a initia un retur va rugam sa accesati link-ul "Retur" aflat in partea de jos a oricarei pagini a site-ului Vivre. Link-ul se afiseaza numai daca sunteti logati in contul dvs. Contravaloarea produselor returnate va fi virata in contul bancar specificat, in termen de 14 zile. In cazul in care nu ati completat formularul de retur, trebuie sa va asigurati ca produsele sunt livrate la adresa Soseaua Giurgiului, nr 321, cod postal 040667 si totodata sa trimiteti datele de identificare ale returului printr-un email la contact@vivre.ro.

In cat timp primesc banii inapoi de la retur?

Suma aferenta returului dumneavoastra se va rambursa in termen de maximum 14 zile de la data la care am fost informati cu privire la returnarea produselor.

Pot schimba un produs din comanda plasata cu altul?

O comanda deja plasata nu se poate modifica. Este necesar sa anulati comanda actuala si sa plasati o noua comanda daca doriti un alt tip de produs, alt model sau alta culoare, dar nu inainte de a verifica stocul si disponibilitatea produsului pe site-ul Vivre.

Pot adauga mai multe produse in comanda existenta?

La o comanda deja plasata nu se mai pot adauga alte produse. Este necesar sa plasati o noua comanda pe site, iar daca termenul de livrare corespunde (ultimul termen este identic sau la o zi diferenta) atunci le putem cumula.

Cum procedez in cazul in care am primit un produs deteriorat?

In cazul in care ati primit un produs deteriorat va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa contact@vivre.ro cu poze care demonstrează gradul de deteriorare. Solicitarea va fi preluata de echipa Vivre.

Cum pot modifica datele de livrare?

Pentru modificarea adresei de livrare sau a numarului de telefon este necesar sa ne trimiteti un email pe adresa contact@vivre.ro cu numarul comenzii si noile date de livrare.

Am uitat parola, ce pot sa fac?

Click pe link-ul ‘Login’ si ‘Ai uitat parola?’ sau accesati adresa https://www.vivre.ro/?forgotPassword=true si introduceti email-ul cu care v-ati inregistrat. O noua parola va fi generata de catre sistem si trimisa pe adresa de email specificata.

Unde pot gasi documentele aferente comenzii: facturi, garantii, declaratii de conformitate, instructiuni de folosire si descrierea produselor?

Factura fiscala precum si alte documente aferente comenzii (garantie, instructiuni de folosire și descrierea produselor, declaratii de conformitate) se pot descarca din contul dumneavoastra de client Vivre. Intrati pe pagina "Comenzile mele" din sectiunea ‘Contul meu’, click pe link-ul ‘Detalii’ de la fiecare comanda si veti gasi link-urile aferente documentelor respective.

Cand pot gasi pe site un produs care in prezent are stoc epuizat?

Ofertele sunt limitate in timp, insa incercam readucerea pe site a produselor in functie de disponibilitatea furnizorului. Pentru a verifica un anumit produs puteti accesa sectiunea de cautare.

Unde vad AWB-ul de retur?

AWB-ul returului il puteti vizualiza in emailul 'Retur Initiat' pe care il primiti dupa completarea formularului de retur.

Pot returna mai multe produse in acelasi colet ?

Da, puteti returna mai multe produse din aceeasi comanda sau din comenzi diferite, accesand link-ul "Retur" din contul dvs. Dupa selectarea produselor si completarea integrala a formularului, curierul va ridica produsele returnabile (conform perioadei de retur maximum 30 zile) din una sau mai multe comenzi.

Top