intrebari frecvente

Ce este Vivre, cum functioneaza?

Vivre este un club online de shopping pentru casa, gradina si accesorii. Cautam in toata lumea produse de calitate si dezvoltam campanii de vanzari la preturi foarte avantajoase, cu valabilitate limitata. Pentru a comanda un produs este necesara inregistrarea in clubul Vivre.

De ce trebuie sa ma inregistrez ca sa vad produsele?

Sistemul bazat pe campanii de vanzari nu poate functiona altfel decat pe baza de inregistrare. Diversitatea produselor si capacitatea noastra de a negocia preturi cat mai bune pentru clientii nostri depind de acest sistem privat. Calitatea de membru Vivre inseamna acces la o gama diversa de produse, la preturi foarte competitive.

Cum se face plata?

Plata se poate face atat online cu cardul cat si la livrare catre curier. Vivre foloseste serviciile celui mai important procesator de plati online din Romania - PayU.

Cum se face livrarea?

Livrarea se face printr-o firma de curierat, in perioada specificata in pagina fiecarui produs. Perioada de livrare poate varia de la 24 de ore la 4 saptamani.

Cum se calculeaza pretul final?

Pretul final se calculeaza dupa cum urmeaza: pretul produselor comandate (afisat la fiecare produs), la care se adauga pretul transportului si de la caz la caz, o taxa pentru plata ramburs sau pentru bunuri voluminoase si grele, o taxa de manevrare.

 

Pot sa cumpar si sa primesc factura si chitanta pe firma?

Da. Tot ce trebuie sa faceti este sa alegeti optiunea "Da" la intrebarea "Doriti factura pe firma?" din pasul 2 al procesului de comanda. (dreapta sus). Daca doriti chitanta pe firma, specificati acest lucru curierului care livreaza comanda, atunci cand achitati rambursul.

Am uitat parola, ce pot sa fac?

Va rugam sa accesati adresa http://www.vivre.ro/user/resetPassword si sa introduceti adresa de email cu care v-ati inregistrat. O noua parola va fi generata de catre sistem si trimisa pe adresa de email specificata.

Cum pot renunta la o comanda?

Pentru a renunta la o comanda va rugam sa ne scrieti pe adresa contact@vivre.ro.

Cum pot returna un produs?

Comenzile pot fi returnate in cel mult 30 zile de la primirea lor. Pentru a returna un produs, mai multe sau o intreaga comanda, accesati linkul Retur (sau click aici) din josul paginii si urmati pasii.
Contravaloarea produselor selectate pentru retur vor fi virati intr-un cont bancar pe care o sa specificati pe parcurs. Viramentul banilor se va efectua DUPA ce Vivre va receptiona bunurile returnate!
Returnarea produselor este gratuita (transportul fiind asigurat de Vivre), se face tot prin curier.

Am alte intrebari, cum pot sa aflu raspunsurile?

Pentru orice nelamurire va rugam sa ne contactati pe contact@vivre.ro sau la numerele de telefon 03-171-04220 si 03-171-04221

Top